DINAR NADALENC I PRESENTACIÓ CARTULARI 51

CELEBRAT EL 14 DE DESEMBRE DE 2024

34

Aquesta vegada, per celebrar el Dinar de Nadal i presentació del Cartulari 51, vam tornar a escollir l’hotel ubicat a la Plaça de Catalunya, però en aquesta ocasió amb un canvi de direcció i nom;  actualment es diu 45 Times Barcelona.

L’espai i el servei ja ens van agradar en l’anterior celebració i vam pensar repetir, començant, com sempre, com ja és tradició, amb una copa de benvinguda.

Després del dinar, la directora del Cartulari va dirigir unes paraules als assistents comentant molt breument els articles del Cartulari i fent èmfasi en què s’hi han incorporat tres nous redactors, que aporten nova saba.

Tot seguit es van lliurar els Cartularis a tots els assistents  i seguidament va venir el torn de començar el sorteig de regals aportats per tots els comensals i conduït per l’amic Àngel. I no podia faltar-hi la tradicional panera de productes nadalencs que li va tocar, ja per tercera vegada, a la nostra amiga Maribel.

Aquest sorteig, com hem dit en altres ocasions, ens ajuda en part a fer front als costos del Cartulari, impremta, correccions, correus i diverses despeses de l’Institut.

Com sempre, el sorteig va estar ple de bon humor en un ambient força distès i agradable.

Ja, per acabar, l’amic Manel ens va parlar, com és habitual, de les properes visites que l’Institut té programades.

Després de les felicitacions, es va fer la cloenda d’aquest dinar de germanor, que com sempre ens deixa un bon record.